dinsdag 22 december 2009

Gordijnen part 4













jaja , het gaat goed vooruit ,
een ganse ochtend op zoek geweest nr een copycenter dat A1 kan afprinten, blijkbaar niet gemakkelijk te vinden. Toen ik het bijna opgegeven had en wat voor me uit stond te dromen aan de tramhalte zie ik plots een megacopycenter en ben binnen gestapt. En jawel daar konden ze dat wel , ze konden zelfs heel mijn tekening op grootte van mijn gordijn uitvergroten ! ZALIG , heel wat minder meetwerk deze middag.

Dan tekening door tekenen op de baalkatoen, waar je lichtjes kan door kijken, gelukkig want anders was dat een moeilijke opdracht geweest ! hehe, altijd een trukje vinden he !
Dan ook gans de boom uitgeknipt en het relief erop genaaid. Met gevolg al mijn bruine draad is op , evenals mijn rode draad na de affiche genaaid te hebben. Dus even technisch werkloos . Wat misschien niet zo erg is want mijn rug begint stilaan serieus zeer te doen evenals mijn nek die
vast zit. Maar we gaan door ! Tegen kerst is dit af
!

2 opmerkingen:

  1. miljaar
    ge gaat er nog reklame mee kunnen maken!

    (voor ons zijn zakdoeken goed genoeg hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet me erg denken aan Mit die heel lang geleden een hele voortent door de naaimachine heeft gehaald. Bloed, zweet,...., en veel gebroken naalden
    Voor advies kan je ook nog bij haar terecht (vensters instikken, luskes aanhangen, ...,zware naalden kiezen,...!
    Ze zijn wel heel mooi, die gordijnen!

    BeantwoordenVerwijderen