vrijdag 18 december 2009

de gordijndeur part 2























Gordijn 1 is intussen af ! Amai t was een hels werk. Maar nu heb ik al iets beter door hoe ik te werk moet gaan. Intussen hebben mijn tekenaars van dienst ( Vigdis en Jeroen ) hun uiterste best gedaan. En mag ik mijn kop je breken hoe ik deze tekeningen in stof ga kunnen omzetten .
De rest van de stofjes zijn ondertussen geknipt ! met behulp van een platenhoes , een vouwmeter , een tafel van 94 cm en de nodige assistentie . Toch wel geen simpele klus om lappen stof te knippen van 94 cm op 2 m . De stof rekt mee , er zitten plooien in , de zelfkant is niet overal even recht enz enz . Maar t is gelukt ! Dus op naar het tweede en derde gordijn !

2 opmerkingen:

  1. Ik kan haast niet wachten om het in het echt te zien! Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal zeer schoon uit Maaike, zeker ook welkom op onze vlaggenwedstrijd in Hansbeke (vzw Arscene gaat in feb van start met een fanfare, optocht en gans den utsekluts) Remember the naaits bij Fred!!
    Koen

    BeantwoordenVerwijderen