maandag 14 september 2009

Het antisleutelverliessysteempje














Na ontelbare keren aan mijn voordeur te staan en te denken van "Oh Neen waar zijn mijn sleutels nu weer". En dan te moeten beginnen grabbelen in mijn tas en niet ze vinden om dan nog 10 minuten mijn huis ondersteboven te halen en toch te merken dat ze ergens helemaal onderaan in mijn tas zitten. Was het me dus beu en heb ik dit systeempje bedacht. Heel simpel eigenlijk het bretelsysteempje ( zodat ik het op al mijn verschillende tassen , rugzakken enzovoort kan bevestigen; een lintje en kliksysteempje waar je je sleutelbos kunt aanhangen en ook weer gemakkelijk kan van af halen indien nodig en waar je indien je van die ledfietslampjes hebt ze ook nog kunt bij hangen... Dus vanaf heden weet ik altijd waar mijn sleutels zijn ( alleja toch bijna altijd ;))

1 opmerking:

  1. Machtig idee eigenlijk en tegelijkertijd simpel. Eindelijk de ideale sleutelhanger?

    BeantwoordenVerwijderen