zondag 6 september 2009

hehe een blog

eindelijk dan toch , na al die jaren bricoleren toch beslist om een blogje te beginnen. Na in New York samen met een vriendin blogjes te beginnen afschuimen op zoek naar leuke ideetjes, borrelde bij mij ook steeds meer het idee om met mijn bricoleersels naar buiten te komen !
Et voilà vanaf nu zijn mijn bricoleer en naaiavonturen te volgen !
Woensdag ga ik naar de naailes , ook beslist na zoveel jaar te zitten prutsen dat het misschien toch wel es tijd werd om eens deftig uitleg te krijgen zodat mijn afwerking er wat op vooruit gaat ! Geen broeken meer die na twee keer wassen beginnen los te komen enzo ... ik ben benieuwd wat het gaat geven !

Momenteel ook mijn huisje aant herordenen , alle stofjes samen aant leggen per soort , alle knopjes bij elkaar , alle bobijntjes enzovoort en zoverder. Zodat ik tegen het einde van de maand volledig in gang kan schieten ! Opbergtips en ordeningstips zijn steeds welkom trouwens want ja ik ben beetje chaotisch van aard !

1 opmerking: