maandag 9 mei 2011


en ik haakte mezelf een rode ketting ! En kreeg van haar neefje en nichtje een prachtige kroon op mijn hoofd voor mijn verjaardag !
Jaja, ik ben aant haken geslaan ! Heel fijn en heel simpel ! Als je gewoon de basis steek van haken kunt en verder veel fantasie en improvisatietalent kan je zo'n ketting en ander moois maken, ik heb geen speciale technieken opgezocht mr gewoon begonnen en voila hier ben ik uitgekomen ! En t werkt verslavend, vanaf nu overal mijn haakpen en bolletje wol bij ! Wachten op de bus / trein is nooit meer saai ! Hoera ! Binnenkort meer foto's !

2 opmerkingen:

  1. Mooie ketting, Maaike!
    Ik krijg er ook zin in en hoop je nog eens te zien bij één of andere workshop van Vormingplus over ecologisch knutselmateriaal maken of naaien met afval hihi...
    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Merci !
    Ik ben er trouwens nog op aan t doordenken hoe we die haaktechnieken nog kunnen gebruiken in één of ander recyclage idee! :) Dus wordt vervolgd ! En ja hopelijk tot nog eens op één of andere workshop !

    groetjes

    maai

    BeantwoordenVerwijderen