woensdag 28 oktober 2009

nog meer mutssjaals en kinderkleertjes !


Mutssjaals , in alle kleuren, alle stofjes ... Zeer fijn om mee bezig te zijn ! Ben de voorbije tijd op zoek gegaan naar nieuwe stofjes , nieuwe fleecekes. Niks leukers dan deze dagen int stad rondtjolen op zoek naar goedkope maar mooie stofjes ! En dit met onder andere deze mutssjaal als resultaat .
Ondertussen inspiratie aan het opdoen voor een ' gordijndeur ' die ik ga maken voor de kindjes van mijn broer ! Ik ben me al volop aant verdiepen in de kinderboeken om in de fantasiewereld van kinderen terecht te komen , prinsen, prinsessen, ridders, draken !






Over draken gesproken , hier een foto van mijn trotse neefje met zijn nieuwe wantjes !
en nu ik toch met de kindjes bezig was heb ik een oude T-shirt die Fenna me gegeven had om getoverd tot een kleedje voor Erinn ! Zo worden dingen die te groot en te lomp zijn voor onszelf toch nog mooi en schattig voor de kindjes! Ik heb nog een ganse doos vol kleren over van de klerenruil die ik onlangs organiseerde dus nog veel nieuwe kleertjes in 't vooruitzicht

2 opmerkingen:

  1. En Maai, hoe waren de reacties van de kindjes? Nog bestellingen gehad? Goed idee om t-shirts enzo een nieuwe beurt zn bestemming te geven. Misschien heb ik ook nog wel wat liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel jente is zeer trots op zijn wantjes
    en ik blijf maar mutssjaals maken ! Maar der mag nog altijd reclame voor gemaakt worden ! :)
    en ja van die leuke mr veel te lompe t-shirt blijven meer dan welkom ! Erinn was er blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen